Sunday bloody sunday...

Sunday bloody sunday...
Helgens sista dag är här och som ett brev på posten kommer söndagsångesten tillsammans med huvudvärken. Och vad den beror på vet jag inte riktigt, det enda jag gjorde igår var att käka en massa gott godis och kikade på filmen Valentines day tillsammans med gott sällskap av Anna och Carolina. Faktiskt så kom huvudvärken på besök redan igår eftermiddag...

Men nu är det söndag och om 40 minuter går bussen från stationen till Karlskoga, där väntar två skinande riddare som ska få förgylla min söndagskväll. Jag är väldigt tacksam för att de ville hämta mig och ta med mig för lite mat. Kändes inte så trevligt att gå helt själv i mörkret, och nu när regnet kommit känns det ännu bättre med skjuts!

Nu kom mamma precis hem och förgyllde denna ångestdrabbade dag med en gåva. Hon hade varit på loppis och hittat Stavanger gods till mig. Det var i grön färg och inte gul men för bara 40kr fick hon nästan en hel servis och det går ju faktiskt fint att blanda de två färgerna vid dukning =) Tack å tack!
Till sig själv hade mamma hittat en jättefin kristallkrona - för puttepriset 50kr. Ibland har man tur!

Lite duktig har jag hunnit att vara idag, jag skrev klart min jämförelse som ska lämnas in imorn senast kl.09.00 och det enda jag behöver göra ikväll är att läsa igenom och rätt evtuella fel. GOTT och DUKTIGT att skriva klart den när man egentligen bara vill proppa i sig panodil, choklad och bara gå och lägga sig.

Nu är det dags att slå ihop datorn och kolla över så man inte glömmer nåt väsentligt. Sen får man väl försöka glädja sig åt att det snart är fredag igen.

haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0