Spinning

Idag var det dags, det första spinningpasset på över ett år! Jag tror jag inte har kört ett pass sen jag bodde i Oslo och tränade på S.A.T.S , där varvade jag in spinningen lite då och då. Nu var det alltså längesen jag satt på en cykel och det kändes en del kan jag lova!
Men jag överlevde och det med ett leende på läpparna!
Slängde in lite styrka efter passet och kände mig allmänt nöjd med mig själv när jag promenixade hem till internatet igen.

Imorgon bär det av till Örebro med hela klassen för ett studiebesök. - Trevligt!
Men nu är det fortfarande måndagskväll och jag ska krypa ned i soffan med ELLE och bara mysa tills det är dags för Måndagsklubben att ha sammanträde! =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0