Popeye

Nu har jag varit och testat Powerbox samt kört lite styrka tillsammans med Christina borta på gymmet. Där klev vi in som de enda nya på det passet (kändes det som iaf) och skrattade och fnissade oss igenom det mesta, samtidigt som vi försökte att undvika att kollidera med något av alla de andra paren.

De andra verkade ha gjort detta 100ggr förut och medans jag velade runt och försökte träffa mitsarna och samtidigt undvika att slå på min partner så smällde det på rätt så bra runt omkring mig.

Huvudsaken är att man har skoj, och det hade vi! Så vi ger det en chans till nästa vecka och äter spenat som Popeye fram tills dess, men imorgon är det Zumba och styrka som gäller. Zumba är iaf något som jag har lite kontroll på, höftmoves är liksom lite mer min grej... =)

 

 

Nu blir det soffmys <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0