Forskningsmetodik, ett gigantiskt äpple och fredagsmys

Fredagen är här och fredagsmys stundar, om ett tag, när jag plitat ned lite mer på min jämförelse av mina intervjuer och boken. Forskningmetodiken tog över här i någon timme och visst låter det smart på något sätt? Forskningsmetodik, väldigt fancy och clever sådär på en gång. - Det är det inte riktigt!

Fast jag kan erkänna att jag känner mig lite viktig och smart när jag sitter här och funderar och formulerar mina ord... Forskningsmetodik... synd att man inte hade glasögon också, då hade det varit komplett!

Nu tror jag bestämt att det är slut på pausen, dags att tänka lite till innan jag tar fredagsmys...

Kolla vilket stort äpple jag hittade i affären häromdagen, det kanske inte syns riktigt hur stort det var men halva mitt ansikte försvann när jag skulle ta ett bett av det.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0