ctrl+alt+delete

Kära dator.
Jag tycker om dig, det är det du gör just nu som jag inte tycker om.




Jag är klar med alla mina diagram och jag är halvvägs igenom att kopiera in dem i word samt skriva snajsiga och bra förklaringar till varje. Det rullar på...det känns helt okej och så helt plötsligt hänger sig datorn... Som tur är klarar den av att återskapa worddokumentet efter min klassiskt desperata ctrl+alt+delete tryckning. Så fortsätter jag, och när jag sedan ska scrolla ned till stället jag var på så hänger sig den jägarns datorn igen. Upprepar samma procedur som tidigare och svär lite. Scrollar ner - och den hänger sig igen!
Jag bestämmer mig för en paus innan jag skaffar vapenlicens och skjuter datorskiten. Lika bra att ta en snabb tur in till stan för att inhandla en födelsedagspresent till lillebror som blir 16 på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0