Är det redan tisdag?





Helgen som passerade gick förbi om möjligt ännu snabbare än vanligt!
Fredagen bjöd på konsert med P-floyd som kör covers på Pink Floyd - och de gjorde det riktigt bra. Jag var positivt överraskad. (sedan kanske delar av Säfflepubliken gjorde mig lite besviken och nästan lite generad när en del av dem lyckades bli så tankade så att de knappt kunde hålla sig på benen, det var ju en "sittkonsert" dit jag trodde folk kommit för att lyssna - inte supa? Sedan verkar även en hel del av Säfflepubliken ha problem med inkontinens då de hela tiden reste sig, gärna de som satt längst in, för att gå på toa eller ev. för att fylla på drickan?)

Lördagen kom och det var dags att bege sig till Karlstad på folkrace, där min granne skulle ställa upp och köra. Jag som aldrig har varit på folkrace förr tyckte de var väldigt skoj! =)
En snabb dusch hann jag med hemma i Säffle innan de var dags att bege sig ned till Bengtsfors för födelsedagsfirande. Farmor fyllde år och hon bjöd på jättesmarrig mat, det serverades paj, kött, rökt vänersik och hemmagjord potatissallad. Sedan avslutades kalaset med glass och kaffe.

Svisch! - Så var det söndag... Söndagsångesten botades ordentligt med bio samt skjuts till Kga. <3

Måndagen gick fort med behörighetsprocess och lite träning, nu är det redan tisdag och vi är klara med behörighetsprocessen (Behörighetsprocess är att bestämma hur man bestämmer...eller ja, kort och dåligt förklarat kanske).

Magen kurrar och jag hoppas på god mat innan det är dags för ett efterlängtat Zumbapass!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0