Lov?



Det är tisdag, den andra  dagen på lovet är här med det typiska ruskiga höstvädret. Det är grått, disigt och tråkigt ute, så vilken tur att jag har lite läsning att ta tag i. Jag var lite duktig igår och gjorde klart bokföringen men nu är det två böcker kvar som vill bli lästa, lika bra att plugga på ett tag så att det blir gjort och så att jag slipper tänka på det resten av veckan.
Sen i fredagskväll har jag haft besök av en huvudvärk som verkar har tagit en långweekend i mitt lilla huvud. Inte helt vad jag såg fram emot när jag gick för lov i fredags kanske, men tack vare diverse värktabletter så känner jag bara av det som om någon lindat in hjärnan i plastfolie som lämnar något dovt över både humör och sinne, ibland prasslar det till och då är det dags för två tabletter till. fy!
Ikväll hoppas jag på ett svettigt zumbapass! Kanske kan det mota bort huvudvärken också.

Dags att öppna läxböckerna!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0