Kanske måste man ha tråkigt för att sen kunna ha kul?

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag och nu fredag... Också var det bara en helg kvar tills detta höstlov var över, eller nja jag tog mig lite extra ledigt för lite Stockholmsbesök på måndag och tisdag.
Lovveckan har iaf spenderats med en molande huvudvärk som inte vill ge med sig utan tabletter. På zumban i tisdags fick jag inse vart problemet satt, nacken ja... Eftersom jag är student så får jag göra på studenters vis: Knapra tabletter istället för att gå och få hjälp för det. Man får ju nästan 9pkt tabletter för samma pris som en massage...

Har iaf pluggat klart allt inför kommande vecka, vilket känns skönt. Även om ett trött huvud inte riktigt tillät sig att ta in allt på samma sätt som annars.
Men efter en vecka som gick i tråkighetens tecken, förutom vissa glada ljuspunkter då!, så tror jag på ett riktigt lyft när jag kommit fram till Stockholm imorgon. Lördag och söndag ska spenderas med kusinvitamin och sen på måndag kommer la familia upp för Storytellers på Sturehof, lite shopping och sedan avslutas vistelsen med en Jeff Beck konsert på tisdag innan bilen går mot Karlskoga igen.

åh, jag är sjukt sugen på en riktig kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0