Fredagmys

Det är gott att ta hand om sig själv ibland, ligga ensan i bastun och filosofera medans en hårinpackning verkar för att se ge kroppen en ordentlig omgång med skrubben. Sedan är det dags att raka benen och smörja in kroppen i min lyxiga, cocosdoftande bodylotion från Victorias Secret -den får man nämligen bara använda när man ska mysa och lyxa till det lite extra!
Efter denna procedur så har jag liksom kickstartat helgen och känner mig nog lite snyggare och kanske rent av lite sexigare än vad jag gjorde innan.

När nu läget denna fredag är sådant att jag sitter fast och kvar på internatet eftersom vi ska ha föreläsning imorn (På en lördag!) mellan 10.00-16.30, så blev det ju inte riktigt som jag vill ha det. Men, man tager vad man haver sa Kajsa Varg och gjorde en provisorisk variant med en riktig låååång dusch, hårinpackning, peeling och en sväng med lite felksol för att piffa upp den vintervita huden. Inte illa det heller!

Som kompensation för min kram och kyssfria helg så har jag köpt mig lite lösgodis som nu ligger upphällt i en skål som sakta snabbt men säkert kommer att tömmas. (Tur att jag alltid köper lite godis åt gången) Men nu tror jag bestämt att jag ska gå och sno mig en kram av närmaste internat vän och sedan krypa ned i soffan och mumsa på saffransgifflar med julmust till!

Får man inga kyssar får man äta godis och onyttigheter istället! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0