Fort

Imorgon är det dags för den första adventsandakten på skolan, med tillhörande ljuständning och lite sång. På söndag är det 1a advent på riktigt och det är också den första skyltsöndagen hemma i lilla Säffle, då tänds all julbelysning och en del affärer håller extra öppet, runt i staden promenerar folket och låter sig gärna smaka, av både glögg och pepparkaka...
Fast inte jag då, då har redan hela helgen passerat i ett naffs och jag är antagligen redan tillbaka på internatet och är lite ledsen i ögat över att jag inte få gå på skyltsöndagen. Snyft... Sedan kan den lilla sorgen byggas på med att jag missade mosters julpyssel denna torsdag...snyft igen...

Skolveckan har gått otroligt fort, speciellt då vi hade kompledigt i måndags, sedan har vi startat ett nytt fräscht projekt som jag tycker verkar väldigt skoj.

Okej, dags att sluta tråka ut de stackars 20-tal läsare som jag har och göra något vettigt istället, lite bok kanske?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0