Boooriiing!

Jägarns vad uttråkad jag är! Lov är inget kul alls att ha! okej, det är inte så kul att vara i skolan heller men då gör man iaf något. Pluggar... tränar.... sover... fyy! Jag trivs inte alls med någonting just nu!
Lever ett så totalt ointressant liv att det just nu får mig att vilja krypa ned under täcket och sova bort skiten!!

Kan väl helt ärligt säga att det här verkar vara en sån här vecka då jag känner mig ful, tråkig och urless. Detta plus den trevliga huvudvärken som ständigt vill komma på besök är ju en riktig toppenvecka till lov!!!!!!!!

uff... skärpning på mig!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kom till Karlskoga och lek med mig!:)

2010-11-04 @ 17:59:25
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0