Vår Ruset 2010 i Örebro <3

Jag tog mig i mål på 29min.

 

 

Innan Vår Ruset

 

 

Det blev en jättebra eftermiddag och kväll tillsammans med mina lagkamrater och vår lilla men otroligt duktiga och överraskande hejjarklack.

När jag kom i närheten av mål (först i klassen - man måste ju få skryta lite!) så ser ett stort lakan som hålls upp, en massa rop och tutande. I hemlighet har Olle och Alice fixat och trixat så att vi fick ett varmt välkomnande - vilka killar! Det var nog de som lät mest bland alla åskådare och på hejjare <3

Kändes riktigt gott att komma i mål där! - Tack!

 

Nu är det nya dag med nya tag och det är dags för  en lite skoldag och sedan är det dans/modevisning som gäller.

Mamma kommer och kikar så jag har bestämt mig för att börja packa ihop mig inför sommaren och ta med alla varma jackor hem. Nu när vårvädret äntligen har satt igång! Och jag passar på att smita med hem för att slappa en dag extra. - Ibland får man vara en smitande slappis!

 

Ha en strålande dag i vår solen!

<3

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ey vad fan, var du på Vårruset i Örebro?!

Synd jag inte såg en skymt av dig..

Vilken startgrupp var du i?

Jag gick hela vägen pga öm och stel vad/hälsena men laddar för att halvera mål-tden till nästa år !

XX

2010-05-22 @ 18:34:47
URL: http://kakbrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0