Söndag <3 Kalasdag

Helgen hemma i Säfflemetropolen har passerat.
Den har innehållit s´mores , löpning, marsipansmakande kulglass i solen, god smakväm samt lyckan att få sova i mina underbara säng <3 Jag tycker så mycket om den och blir så ledsen varja gång jag måste resa ifrån den. haha! Vad sorgligt det låter!

Nu är det söndag, bilen kommer och hämtar mig vid 18 tiden men innan dess blir det kalas hos moster. Det har lovats smörgås och rabarberpaj - mumsigt!

Nu är det bara 10 skoldagar kvar tills sommarlovet börjar! =) Fast en del av de skoldagarna kommer innehålla annat än just "vanligt" skolarbete, och det gör mig lite stressad. gaahh!

Här kommer lite bilder från sommaren -09


Kusinvitamin                                                <3

Arvika                                                              Sista dagen i Oslo

Sista kvällen med min käre kollektivo            Uteserveringen på jobbet <3

Kommentarer
Postat av: mello

jag gillar gillar GILLAAAAR att du snart kommer hem för sommaren! ursamejjen va trivsamt vi kommer ha de! =) puss

2010-05-23 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0