Only four days to go... <3

Idag har vi redovisat Puttlabäck (vår låtsas fritidsgård som vi fått skapa i skolan) och blivit utsatta för den tuffa nämndens utfrågningar =) , sedan såg vi de fyra filmerna som vi spelat in på Videokursen. Det blev en lång dag med mycket lyssnande och jag tror vi alla andades ut när vi slutade strax efter 16 idag.

Jag, Jenni och Sarah utnyttjade timman innan middagen till att läsa gruppsykologi ute i solen. Känns riktigt gott när man verkligen kan få njuta av solstrålarna. =)

 

Snart är det lov, imorgon blir det terminssamtal och på tisdag är det dags för det sista seminariet i gruppsykologi. Sedan är det bara till att packa ur och städa rummet, njuta av torsdagens grill tillsammans med 2:orna hos vår lärare. Torsdagskvällen bjuder sedan på lite trevligheter på skolan och sedan är det bara fredag med skolavslutning och hemfärd kvar.

Sen blir det lov!!

Och det lovet startar jag med fyra dagars jobb... jaja...sen är jag ju lååångledig fram tills midsommar =)

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0