Nöjd!

Igår klev jag in på H&M, tänkte jag skulle leta lite sommarplagg inför det varma, solskensfyllda jag tror och hoppas på. =)

Så går jag runt och kikar lite, finner lite shorts och tittar vidare bland linnen... Där hänger det... det jag väntat länge på att få se i någon butik med någorkunda humana priser...
Vi har alla sett Rolling stones berömda tunga överallt, - och visst är de snygga men det är inget band som jag kan erkänna att jag lyssnat på sådär jättemycket... Ramones är också ett sånt band som florerat till och från på div. klädbutiker.

Min ögon reagerar direkt, kroppen fylls av ett litet glädjerus, jag går fram till stället. Snabbt jobbar jag igenom galgarna och till min lycka hittar jag en med rätt strl.

Ett vitt, stort linne med ett svart/vitt tryck på...

Det är....
Det är faktiskt...

AEROSMITH <3


Nästan så att ögonen tåras där inna på H&M, min ena vän som är med mig förstår inte min lycka - men vad gör väl det???

Lovely!

<3 Kommer en liten hyllningsbild på linnet senare...
Vi tar den här så länge:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0