Emergency<3



Igår hade Karlskoga Folkhögskolas gymnastikhall förvandlats till ett dans/modevisnings golv. Med temat emergency. Det dansades, showades och eldades för fullt där inne i den mörka lokalen från 20.00 - 21.00.

Så skojj vi hade det både på scen och bakom mitt i alla klädombyten och dansar. Stress, skratt och hejjarop!

Tack allihopa! Och tack Emma för att du tog oss med och genomförde denna underbara show - du är en grym dansare och dina kläder är outstanding! <3

Jag tog en tidig helg och följde med mamma hem igår. När klockan slog 23 satt vi hemma i soffan med äggsmörgås och jag slocknade rätt omgående efter veckans aktiviteter.

Nu undrar jag bara - Vad blev det med vädret??

Ha en fin freedaagsmyyys fredag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0