Vårpirr <3

Vårtecken!
Vårtecken <3
Årets första snödroppa och bredvid anas en växande krokus?

Lite suddiga men ack så vackra vårtecken bjuder jag Er idag denna lördags eftermiddag.

Lite porlar och låter från varenda stupränna samtidigt som solens strålar jobbar för fullt för att hjälpa Fröken Vår på traven.

<3 Det liksom pirrade till i magen när mina ögon svepte längs med husväggen. Det är på väg!

Jag längtar till varmare breddgrader, till sol och nya miljöer. Är man nu student, fattig som en kyrkråtta och fullbokad med plugg och skola så är det ju inget som man kan förverkliga just nu, mer än i sina drömmar.
Suck...
Men detta vårpirr lös upp min dag, och nu är det vårjacka på som gäller och glädjas åt att det faktiskt är hela +6 grader i Säffle Metropolen idag =)

Ha en riktigt strålande lördag mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0