Vårkulörer <3

Det blev ett svettigt zumbapass (som vanligt<3 ) ikväll men det ska erkännas att det kändes som om min hjärna var någon annanstans. Vad gör det, när man trots trötthet och lågt humör, travar iväg till passet och gör det efter stundens bästa förmåga ändå.
Det kändes riktigt bra när man kom hem, käkade mat och slog på tvn med filte omkring sig i soffan!

Det är ju alldeles strax avgjort vem som vinner årets Let´s Dance och jag vet faktiskt inte vem utav de två lagen jag hejjar på. Det är ju grymma båda två!

Som jag berättade tidigare så köpte jag ett nytt nagellack idag. Älskar Depends små billiga nagellack för 25:- , vilket gör att jag titt som tätt slänger med ett nytt när jag köper något annat.

Idag blev det ett härligt piggt rosa - våren till ära <3 , och nu har jag provat att måla på det. Resultatet blev en riktigt fin nyans.



Nu ska jag unna mig lite popcorn här i soffan och kika klart på Let´s Dance.
Det är så jättegott att vara hemma för helgen, rummet är städat och sängen är mjuk. Underbara mamma, pappa och lillebror finns runtomkring mig och vännerna är bara runt hörnet. =)

Denna helg ser ut att bli väldigt lugn, och det känns bra. -Det är precis vad jag behöver!

Ha en fortsatt strålande fredag allesammans <3


Kommentarer
Postat av: suss

Vad fint det var!!! Skönt att ha dig hemma, fast jag inte kommer att träffa dig ;-). Puss

2010-03-26 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0