Valla??

Hmm, jag hade nog behövt anställt svenskalandslagets vallarteam idag. Först gick det jättebra, det glev på fint i spåret och solen lyste. -Helt perfekt!

Sen så hände något, snön började fastna under skidorna och det blev som att åka på sanpapper. Totalstopp.
Man får väl antagligen skylle sig själv, turen hade varit länge på min sida. Har aldrig vallat mina skidor! hehe...

Så det gick toppen när det var kallare ute men nu med sol och plus och minusgrader som blandas om vartannat gick det inte längre.
Jag och mamma skrattade ordentligt åt detta, vi hade nämligen åkt halvvägs och hade en bra bit kvar innan vi var hemma igen. Det var bara att kämpa på. Stanna då och då för att skrapa av lite snö och tappert skida vidare.
Kanske är det dags att köpa sig lite valla? Eller funkar det med stearin tro??

Hoppas ni varit ute och njutit av solen en sväng idag! <3

Kommentarer
Postat av: JENNY

Hahah, hade det hänt mig hade jag brutit av skidorna och kastat dom i skogen. :}

2010-03-03 @ 08:48:53
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0