Lush <3

Coco Lotion by Lush (169kr/225g)
I denna goding finns det färska ananasjuice, cocosnötsolja, mandarin och rosmarion.
De är ingen tillsatt parfym men luktar hur mumsigt som helst ändå.
Gör huden spänstig och glansig. - Me want!



Aftrer 8:30 by Lysh (89kr/50g)
Denna goding innehåller riktig vit och mörk choklad.
Det är en stimulerande massagekaka med mintchokladmassageolja.
Den tillsammans med en mysig vän och kvällen är gjord!



Lush är en av mina favorit butiker och varje gång jag kliver in i en så blir jag sådär pirrigt glad. De använder sig inte av djurförsök och försöker att skapa så miljövänliga produkter och förpackningar som möjligt.
Och allting doftar alltid förföriskt gott!

Mitt första möte med Lush var i London för några år sen.
Det var i september och det var fortfarande varmt ute. Jag befinner mig vid Convent Garden och hittar min första Lush butik, kärlek vid första ögonkastet <3

Har ni inte blivit förälskade än? Se till att blir det! Lush ger kärlek till alla, ingen andledning till svartsjuka.


Följ med och kika in på deras webshop:

http://www.lush.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0