Lördagskvällen och början på söndagen...<3

Lördagskvällen bjöd på middag hemma tillsammans med bla. moster och goda vänner till la familia. <3
Kvällens meny:
Mammas egna gubbröra servarad tillsammans med crisp.
Mammas egna gryta med köttfärs, potatis, majs, paprika och annat gott. Och till detta serverades olivbröd med en god ost till.
Efterätten var en vanlig enkel vaniljglass som jag hade skapat chokladdekorationer till.

Hm, nu ska jag prova att bjuda på min livs första "outfit-bild" , så här kommer nu lördagskvällens:



Självklart spelades det en massa musik. Det blev bla. det alldeles fenomenala dvdn med en live konsert från Paris, Phil Collins Last Farwel Tour - grymt bra! Har ni inte sett den rekomenderar jag er att se den.
Det är en konsert som bjuder på ett enda stort party med sina ca.50 min. Det går inte att sitta still helt enkelt.
Grymma musiker, grym show - ja helt enkelt sevärt <3
Själv har jag nog sett den 6-7 ggr nu och jag tröttnar aldrig.

Nu är det söndag och vi laddar för samlarmässa.. Hey ho let´s go! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0