Torsdagskvällen

Imorgon är det fredag, just nu borde jag packa inför hemresan... men det känns lite svårt att slita sig från datorn. (borde kanske söka hjälp?)

Torsdagskvällen bjöd på cafékväll anordnad av musikarna på skolan. Det blev en hel del musik och en kopp kaffe. Det är trevligt att det då och då händer någonting tycker jag!

Mina muskler i ryggen värker och jag hoppas på en mirakulös sömn (eller helst en massage) så att det försvinner tills imorgon, då är det nämligen dags för friluftsmetodik och det är meningen att vi ska ta fram spadar och skyfflar och bygga igloos. Jag tror knappast det kommer bli så väldigt lyckat med tanke på plussgraderna som värmt upp och börjat smälta snön till något som liknar smutsig slush - men vi får se!

Vid ett tiden imorgon får jag skjuts av Erica hem till Säffle staden och där väntar senare ett svettigt Zumbapass, åh vad jag längtar!! Jag skulle kunna Zumba minst tre dagar i veckan, tänk vad himmelskt att få göra det!

Nej, nu är det dags, packa packa packa!
Tänk om man just nu skulle kunna få packa bikini, kjolar och linnen för att få bege sig till varmare breddgrader?! <3 Gott skulle det va!



Ha en strålande torsdagskväll <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

du är vacker som en dag du hjärtat!

känns gött att ha fått tillbaka bloggstinget! har du hört "heart of life" med john mayer? fantastiskt... härligt det låter med zumba! är du hemma varje helg? <3

2010-03-18 @ 21:28:48
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0