Helgen <3

Favoriterna <3

Detta bjuder jag (och dessa underbara kvinnor) på efter helgens bravader i Karlstad. En mcyket bra lördagskväll med mycket dans, skratt, mat och gott umgänge!

Hela helgen har allt som allt varit riktigt bra, den började med zumba i fredags och middagsmys med familjen. Lördag bestod av en solskenspromenad med gott sällskap och sedan begav det sig till Karlstad. Det blev en dansant kväll med utgång till Tempel. - Där jag belv lite borttappad, men tack vare teknikensunder blev jag hittad! =)

Allt som allt en riktigt bra helg alltså.

Nu ska jag fösöka att bli bättre på att uppdatera lite oftare, det är både segt och tråkigt att sitta och komma ihåg vad man gjorde för två dagar sen...

Ha en strålande måndags kväll! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0