Ssvooosh!

Dagen börjar lida mot sitt slut, och ja den gick fort!
Den har ägnats åt Normalitet och avvikelser, skapande i form av sång och så avslutades dagen med två pass Fritidsgårdsmetodik. Ssvoosh! Sa det!

Efter avslutad skoldag snörade jag på mig skorna, tryckte in i-poden i öronen och tog med ett joggingpass. In till staden och tillbaka. <3 Jag tror det landade på cirkus 3km när jag var hemma för middag igen.

Sedan fick jag med lite internatare på promenad bort till Konsum för att lämna tillbaka filmen vi såg igår, riktigt gott med mycket frisk luft även om vädret inte var fullt lika strålande som tidigare i veckan.

När vi kom hem igen stoppade jag ned näsan i boken och pluggade på om Downs Syndrom som jag ska redovisa för de andra om till veckan. Det var riktigt spännande då jag inte hade så stor koll på vad det innebär, nu börjar det på att klarna lite - i stora drag iaf!
Jag är så glad över internet också! Tänk vad intressant och kul det är att kunna se filmklipp, dokumentärer och repotage om något man håller på att lära sig om. Mycket bra uppfinning detta internet =)

Är man duktig en stund så får man lov att avrunda kvällen med något avslappnande och skoj, jag, Olle och Mårten tog en magkittlande kamp över biljardbordet. hehe... Man blir inte bättre om man inte övar!

Dags för mig att krypa i säng och läsa lite skönlitteratur i form av Slyngstad Events


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0