Torsdag <3

Torsdag, den sista "riktiga" skoldagen i veckan för oss i L1 (fritidsLedar ettan).
Veckan har som jag nämnt tidigare bara svooshat förbi och idag är det hög tid för mig att göra det där som jag borde gjort tidigare. Tråkiga saker som städning och sånt, sånt som jag tycker borde ingå i internathyran på nåt sätt?! hehe...
Det är hög tid att packa ihop sig inför morgondagens hemresa till Säffle. Det är så svårt att packa tycker jag, jag packar ALLTID med mig för mycket grejer. hm...

Nu är det dags för Tro & Kultur i dubbellektion och för att på så sätt avsluta dagen - två roliga och intressanta timmar vill jag lova!

Trevlig fortsatt eftermiddag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0