TIK TOK <3

Det blev lite promenad i det något gråa vårvädret idag. Vi knallade ned till Silvenska Villan där det idag hölls samlarmässa.

Kikade runt bland gamla grejjer och fick mig två par örhängen för det fina priset av 10:-/st. mycket bra pris!

När jag sedan kommer in i ett annat rum fastnar mina ögon direkt på denna gröna gamla väckarklocka. 25:- kronor fattigare bled jag i det här fallet, men det är denna bedårande klcoka värd <3

Den röda lite mindre som står bredvid är ett loppis fynd ifrån sommaren 2009. De passade fint ihop på mitt nattduksbord här hemma.

Nu står den gröna där och tickar förnöjt, för visst fungerar de - så länge man kommer ihåg att vrida upp dem!

 

Nu står jag i valet och kvalet om jag ska vara med på zumban ikväll eller inte, ska låna mammas bil under de få dagarna jag ska tillbaka till Karlskoga så det lutar åt att det blir ett svettigt pass ikväll ändå. Det blir ju tyvärr inget nästa fredag eftersom jag då ska roa mig uppe i Sälen.

Ha en mysig söndag, nu är det kaffetajm!

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Om du inte vinner Lilys Converse-tävling, kolla in min blogg. Säljer just nu helt nya converse i olika färger och storlekar för endast 450:- (699kr i butik)

2010-03-28 @ 17:12:43
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0