Sportlov - jajjemän!

Jag fick ta mig själv i kragen och snöra på mig pjäxorna, knäppa på mig skidorna och plocka upp stavarna.
Blev en timme i längdskidsspåret, solen lyste och det var bara jag där. - Gott!
Och helt plötsligt slog det mig, det är ju precis såhär sportlovet ska vara. Skidor, träning och soool <3
Haha, smart va? Men när jag var yngre var det inte så, då slappades det, det festades och jag satt uppe alldeles för länge på kvällarna.
Nu tycker jag om att gå och lägga mig i tid, läsa en god bok och sova ordentligt. Inatt fick jag ihop 8,5 timmar och det är ju jättebra.
Men vad ska jag nu göra utav resten av dagen?
Jo, nu ska jag iaf börja kolla på praktikrapporten, sen kanske det blir en sväng till i spåret eller helt enkelt en kaffe i solväggen på balkongen?





Kom igen,

Sluta va en sur en, följ med uti naturen!


Kommentarer
Postat av: Annso

Underbara bilder!!! Så duktig du är=)



Du är ju bara för go Ida, ser oxå fram emot att få kramas mä dä!=) Pösspåre

2010-03-03 @ 12:44:05
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: therese

jösses vad fina spår!!!

2010-03-04 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0