Sovmorgon?

Sovmorgon? Nja, det blev ju inte det eftersom frukosten bara serveras mellan 08.00-09.00. Så när klockan slog halv nio var det bara att krypa ur täcket och kliva iväg. - Det serverades ägg och en ny slags smörgås, och det kunde man inte bara missa.

Men sen blev det ledigt resten av dagen, fick ta tag i lite saker och där försvann två timmar rätt snabbt och nu är jag totalt omotiverad till att skriva praktikrapport, inte heller städningen eller ens undanplockning på rummet lockar något särskilt.

Hm... Det känns lite som om den där positiva, glada tjejen med energi till att gå ut och springa har krupit in i ett hörn och gömt sig. Som ersättning till henne har istället en något nedstämd, omotiverad tjej med lust till ingenting klivit in i min kropp.
- Så nu tyckte jag lite synd om mig själv! Dags att få tummen ur och börja med att plocka upp alla de kläder som lavinartat tagit mitt rum i besittnig.

Ha en strålande dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0