Smoothie, banan och gröt!

Fruuukooost! Fruuukoooost! , skriker magen... Bara tio min kvar tills jag får göra den till viljes.

Det är grått utanför fönstret och jag känner helt klart skillnad i det spontana humöret när man slår upp ögonen på morgonen.
När solen lyser slår ett leende upp över mitt ansikte och det känns lätt att kliva ur sängen och hoppa tilll badrummet för att få iordning på ruffset till hår.
När däremot solen lyser med sin frånvaro och himlen mest består av en grå sörja, då är det definitivt lite hårdare att släppa taget om det varma täcket. Då får man helt enkelt hitta motivationen någon annanstans. - Fruuukooost! <3
Jag tycker det är så himla gott med frukost. Mmmm...

Ha en god torsdags morgon! <3

Skiner inte solen, se till att du skiner istället. Le!


Kommentarer
Postat av: therese

härlig inställning!

2010-03-11 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0