Shopping! <3

Shopping!

Linne i angora. Rutmfl. 29:- (!)

Jeans Crocker Pep! 399:-

Kofta Seriosally 199:-

Lila linne H&M 69:-

Koj H&M 199:-

Örhängen

Örhängen

 

Det blev som sagt en sväng till Göteborg igår.

Vägen dit var inga större problem men hem var det inte lika kul i snöfall och isgata på sina ställen. Tur att pappa körde och att vi har en bra bil med bra däck.

Vi började med lunchmöte på Joe Farellis som ligger på Avenyn. Jag åt en god pasta med kyckling och champinjoner i krämig sås gjord på bla. grädde och päroncider. Lillebror tog en hamburgare med grillad parma skinka på. Mums*

Sen begav jag och bror oss på shoppingtur medans pappa fortsatte med möte.

Jag fick mig en god cappucino i väntan på att mina jeans lades upp i benen, eftersom min strl. i midjan bara fanns kvar med strl.36 i ben.  Jag är ju inte av modellängd om man säger så!

Självklart svängde jag in en stund på en av mina favorit ställen, Lusch<3 och köpte mig en gudomligt cocosdoftande tvål. Den ska jag bestämt mysa med efter mitt längdpass i spåret idag!

Det var en bra dag, fick lätta på trycket i min väldiga studentplånbok..hehe och umgås med bror och pappa.

Tack! <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: carro

så det blev en blåblommig kjol tillslut, bra val! välkommen våren :)

2010-03-02 @ 10:41:38
Postat av: Erica

Du är nöjd förstår jag?=) Vilka snygga kort på smyckena, är de tagna med din vanliga kamera?

2010-03-02 @ 17:01:24
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Annso

Avis på din shoppingtur till Gbg!!! Klass 1 varning, hindrade inte mej heller me min polo, att resa från Lidköping - Kga & sen till örebro. Skitfina vårkläder du hade hittat =)

2010-03-02 @ 17:41:50
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0