Praktikrapport??

Skolan är slut för idag och jag bord egentligen ta tag i mig själv och skriva på min praktikrapport som ska inlämnas till veckan - suck!

Har ingen som helst motivation, inte till mycket alls överhuvudtaget idag faktiskt.
Jag skulle vilja gymma lite men skolan lilla lokal, ett pluttigt litet rum i anslutning till idrotthallen lockar mig inte speciellt mycket... Vi pratar alltså om att rummet är i samma storlek som en handikappanpassad toalett Mc Donalds.
Utrustningen där inne ligger ungefär i samma slitna nivå och när tre svettiga personer trängs där inna samtidigt så är det risk för både olyckor, rumpor i ansiktet och syrebrist!

Jag vet att detta bara är en mängd andledningar för att undkomma, jag är lite sur och tvär idag och vet inte riktigt hur jag ska vända på det.
Hemm hade jag tvingat med mig pappa till gymmet för att själv orka gå, kört igenom hela kroppen, kommit hem och ätit mat för att sedan krypa till kojs tidigt. Meen nu är vi ju inte i Säffle metropolen utan i Karlskoga.

Skärpning IDA! Nu är det dags att stänga ned internet i iaf 30 min och ägna dom åt projektarbetet. Sen blir det middag och evt. en sväng till det klaustrofobiska gymmet eller en promenad.

Imorgon blir det tema dag med Sex, kärlek och förhållande tema <3 och sen bär det av till hemstaden och ett svettigt pass med zumba, tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: Emelie

har du ingen motivation så behöver man inte Idus :-) ta en härlig promenad i solen i stället. jag brukar ladda mobilen med nya sköna låtar, när min motivation tryter för då känns det mer pepp att gå ut och gå till ny musik. tur vi har musik idus :-) puss på dig

2010-03-12 @ 10:01:39
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0