Ny skidjacka

Min skidjacka sen många år tillbaka har detta år börjat med att spricka lite överallt i sömmarna. Den började att ge upp kan man väl säga.
Visst, den går att laga genom att sitta och handsy där den gått isär, men nu inför påskhelgen hade jag ingen lust att dra med mig nål och tråd upp till Sälen. Evt, skulle den spruckit i backan och det känns inte helt okej att fodret halvhänger ut, plus att de självklart blir kallt och kanske blött.

Så kom jag ihåg att jag fått ett presentkort på Intersport av farmor och Mats i julas. Passande så skulle jag in till la stada Kga idag med Christina och där finns det ju en Intersport butik!
Jag hade föga förhoppningar att hitta något, då rean varit igång ett bra tag nu. Säkert så skulle min strl. vara slut och antagligen fanns det bara sånt som inte jag ville ha eller så var det svindyrt. - Så gick tankarna.

Ibland ska man ha tur, och även om den inte var lika billig som man kunde ha hoppats, så hade jag ju mitt presentkort. Det betydde att den för min egen plånbok "bara" kostade 500:- . Den tar vi sa polisen och så gick det till när jag köpte min nya skidjacka! Jag tycker den är väldigt fin, och antagligen kommer jag att se mycket snyggare ut än vad jag åker snyggt... haha.
Men men, det känns som en jacka jag kommer ha användning för mer gånger, och höll den förra i ca. 5 år så...



Lite häftig inuti också!

Nu ska jag sammanställa dagens gruppsykologi samtal.

Ha det gott <3

Kommentarer
Postat av: Annso

shiiit va snygg jackan va då!



Ja köp ett sånt laptopstöd! Värt varje krona även om den kostade runt 270kr (dyrt för Ikea).



Gillar din blogg, så här är jag var dag & kikar=)

2010-03-29 @ 20:08:59
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0