Kaffe & prat <3

Skoldagen bjöd på samhällslektion med besök från ABF och sen tickade den vidare med gruppsykologi, motion och klasstid.
På motionen tröttnade jag på mitt något låga humör och begav mig ut med ipoden i öronen, det blev en rätt kort men väl så god joggingrunda som rensade huvudet och piggade upp humöret.

Eftermiddagen spenderades tillsammans med min goda klasskamrat och vän Ann-so, det blev "fönstershopping" för min del och sedan en cappucino på Som hemma. Det låg vår i luften och som vanligt när jag befinner mig i samma rum som denna pingla så blev det en massa prat och tjöt. Det är vi nämligen bra på båda två! =)

Sen köpte vi med oss en varsin god tonfisk ciabatta och begav hos hem till hennes söta lilla hus.

Det blev en fin dag, och jag blir på något sätt glad inombords när jag får spendera tid med denna pingla. Hon är en sån där "lysa upp dagen tjej".

Nu är jag tillbaka på internatet och det är dags att ta sig igenom Bärande Relationer häftet tills imorn.
Läsa läsa läsa...



Imorgon är det sista dagen i skolan innan vi får Påsklov <3

Kommentarer
Postat av: Annso

Åh va underbara & fina ord du skriver om mig! Jag blir ju nästan rörd. Vår em va ju väldans mysig & jag mår oxå bra av att prata & umgås med dig sötis <3 Vi kanske ger & tar energi? :)

2010-03-30 @ 22:35:16
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0