Jai Ho! (You are my destiny) - Pussycat Dolls

Låten från Zumbapasset sitter som på repaet inne i mitt huvud <3 Och den är ju riktigt bra.

Jag vill bara hoppa runt och dansa hela dagen, har lite svårt att sitta still kan jag erkänna.

Har precis avslutat lunchen, idag serverades det kyckling wok med nudlar. En kopp kaffe på det och magen var nöjd... - Eller nej det blev ju inte det, trots en banan vid halv elva tiden ??

Nu är det dags för lektion; Normalitet och avvikelser och förhoppningsvis blir det min tur att prata om Downs Syndrom.

Ha en fortsatt bra dag, eller en ännu bättre än den redan varit <3

In  my head, on repeat?

Kommentarer
Postat av: Annso

Den låten är ju skiitbraa!=)



Förstår att du längtar tillbaka till ditt rum när det blev så fint & mysigt.

2010-03-22 @ 22:07:54
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Björn

Jaha, nu kommenterar jag efter att jag har läst. Detta för att uppmärksamma dig på att jag faktiskt är inne och läser. Din dotter kommer nog döpas till Zumba efter all denna hysteri :)

Om du glömt detta Ida så bor jag i Västerås och har alldeles för få besök av dig! Kram

2010-03-22 @ 22:49:36
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 15:30:55
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0