Ida In Wonderland <3

Alice in wonderland <3

 

Mad hatmaker


Jag är en lycklig flicka ikväll!

Fick med mig både bror och far på bio i Karlstad. Hade förbokad och betalt över internet för att vara säker på att få biljetter samt på att, som de lockar med, slippa stå i kö.

När jag väl kom in på biografen så är ju självklart biljettautomaten ur funktion och man fick gladeligen ställa sig i en kö som var många många meter lång.

Väl framme fick jag mina biljetter, köpte dricka och en JÄTTESTOR popcorn. - Den var så stor att vi inte ens kommit halvvägs ner i asken när filmen var slut.

Hur var filmen då?

Jättebra!! Jag satt som en 5-årig flicka på julafton och log mig igenom filmen. Det kunde gärna varit lite längre, kändes som om slutet blev lite avklippt nästan.

Jag älskar när filmer bjuder på färg, fantasi och spännande figurer. Självklart gjorde Johnny Depp sitt, han är alltid lysande, enligt mig, i dessa lite "knäppa roller", så som i Pirates filmerna...

Om jag hade fått välja hade jag helst sett den i 3D, då hade den varit ännu bättre. Färgerna och figurerna var som gjorda för det.

Men nu gick den ju inte i 3D i Karlstad och jag orkade inte vänta tills jag kom till en stad som erbjöd det.

Men om ni inte sett Alice in wonderland - Se den!

<3 <3 <3 <3

-Detta var alltså min morot till att plugga bort de sista timmarna av sol idag. Och det var det värt!

Inatt hoppas jag på färgglada drömmar med mig i huvudrollen, en vit kanin och en galen hattmakare  á Johnny Depp... sweet dreams.

 

God natt <3


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja gör det=)



Ja med din träning lär du ju vara slimmad så du behöver nog verkligen inte skämmas i bikinin.

Saknar dej med, ska bli kul att höra hur du haft det på hemmaplan. Ses om några dar!

2010-03-04 @ 22:17:28
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0