I scream , you scream, we all scream for ice-cream <3

Mmmm... Vad gott! <3

Det finns dagar när man unnar sig, mitt i veckan. Och så gott det var!

Kolls lite extra noga på de färgranna kulorn mina smaklökar blev så lyckliga.

Mitt uppe i denna hyllning till glassen och unningen så kan jag passa på att tala om att jag den 19 maj klockan 19.00 kommer att befinna mig i Örebro för att springa Vår ruset.

Det startade som en idé på Konsum för någon vecka sen, jag raggade med mig Christina och sen hux flux har jag fått med mig alla fritidsledar tjejer. Vi blir hela tre lag =)

Imorgon blir det till att knyta på sig skorna och ta sig en tur, det är ju sovmorgon och allt! <3

 

Nu blir det mys i soffan med mina underbara vänner och tillika internatare.

Kos dere allesammen <3

 


Kommentarer
Postat av: Annso

Skitbra initiativ av dig Ida med vårruset! :)

2010-03-16 @ 19:50:02
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Anonym

guu va gott de såg ut med glass då:)

Du, jag blir förmodligen i oslo denna somamren haha du är itne kvar där vad jag förstått?

Tänkte en sista gång kolla med dig hur de varit med lön kring restaurang jobb?

Timlön/månadslön ob osv..

Posta gärna på facebook eller hemlig kommentar på min blogg.. Skulle hjälpa mig mycket inför intervjuerna på torsdag :)

2010-03-21 @ 17:28:15
URL: http://monkans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0