Hemma spa <3

Igår åkte jag som sagt längdskidor, vilket var riktigt gott.
Sen tog jag med mig en bok till balkongen och tänkte sitta där och mysa i solen och samtidigt läsa i min bok. (Slyngstads Events av Unni Drougge)
Men huxflux så vaknar jag av att pappa sticker ut huvudet på balkongen och pratar med mig. Det visar sog att jag somnat i en timme där ute. - Det var ju så ljuvligt!

Fick slänga i mig en kopp kaffe för att vakna till liv, samtidigt som jag plitade ner lite skolarbete. Denna praktikrapport som jag måste kämpa med.

Sedan slet jag med pappa ut på en 40min promenad i den sista solen.
Gott gott.
När jag kom hem igen slog jag på bastun så att det värmdes upp medans jag åt mat.

Sedan blev det hemma spa. Gnuggade på ordentligt med mina rosa ljuvligt cocosdoftande tvål (Lush), sen bastade jag och skrubbade lite med skrubbvanten. Sen blev det peeling, sedan tog jag fötterna ett tag.
Man ska ta hand om sina fötter som så ofta är instängda på vintern. Man kan bla. tänka på att gå barfota när man är hemma, så de får lite luft. - Släpp fötterna fria!

Efter avslutad ta-hand-om-mig-själv timme var det dags att plocka upp min vän Mr.X.
Vi rorade oss med lite biljardspel och jag vann 2 av  3 matcher och den sista matchen fick vi sluta innan den var klar för att de stängde.
Haha, vad glad jag blev! Jag vann! =)

Det blev en bra dag allt som allt, den avslutades med filmen Bröllopfotografen och jag skrattade!

Hemma spa
Créme Fraiche fårn Nuxe är en helt underbar ansiktskräm som både kan användas på dagen och natten.
Peeling från Clarins och den ljuvliga cocostvålen från Lush.

Man ska unna sig en ta-han-om-sig-själv stund då och då!

Nu är det torsdag och solen lyser igen, dags för en skidtur!

Sluta va en sur en, följ med ut i naturen!

Kommentarer
Postat av: Xhevdet Muli

Haha :) Roligt! Jag tar tillbaks äran i revanschen :)

2010-03-04 @ 12:22:58
URL: http://www.xhevdet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0