Göteborg

Ska man trotsa vädret och bege sig till Göteborg?
Det var planen iaf, tills mamma kom hem och sa att det var klass 1 varning på vägarna.

Hade de varit jag själv som skulle kört, eller om det skulle varit så att jag skulle sätta ned mitt söta rumpa på en buss... - Då hade jag istället stannat hemma och dragit filten över öronen.

Nu är det pappa som sätter sig bakom ratten, jag och brorsan åker bara med.

Det ska bli riktigt trevligt att umgås lite med bror och far.
Sen blir det lite shopping och har jag riktigt tur kan vi hitta ett bra kaffe ställe, fär jag äntligen kan få min efterlängtade cappucino.

Snillen spekulerar...

Lillebror, pappa och jag. (Mexico -09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0