Före- och efterbilder, vad tycks?



Ungefär såhär såg mitt rum ut i fredags,
idag är det söndag och nu ser det ut såhär:




Det smärtar mig rätt mycket att åka till Karlskoga, ett väldigt ostädat, opersonligt och en väldigt liten och obekväm säng väntar mig där.

Jag vill ju helst bara krypa ned i sängen och läsa en bra bok eller kika på någon bra film. suck!

Som tur är ska jag iväg och zumba mig svettig innan jag åker. <3



Okej, vad tycker ni? Var det en förändring till det bättre eller sämre?




Kommentarer
Postat av: sarah

gu vad fint du har de !!

2010-03-22 @ 12:27:46
Postat av: Mello

Jag tycker minsann att de blev väldigt bra med den nya sängen! =) Puss

2010-03-22 @ 15:50:24
Postat av: Erica

Det blev hur bra som helst med den nya sängen, förstår att du är nöjd!

2010-03-22 @ 20:00:10
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0