Easter Plans <3

Det blev en skoldag som nästintill flög förbi.
Normalitet & avvikelser startade dagen. Sen blev det skapande och jag bytte till showdans istället för sången som jag varit på tidigare.
Gott att få röra lite på sig och väldigt humörsupphöjande! =)
Dagen fortsatte med dubbellektion i fritidsgårdsmetodik. Mycket disskusioner och meningar utbyttes och skoldag  gick nog så fort för att jag hade kul.

När klockan slog fyra började jag plocka ihop mig och när den närmade sig tjugo i fem var jag och den "röda faran" på väg hem till Säffle. Tråkigt grått och regnigt väder följde min bilfärd hemåt. Det var en del påsklovsfirare ute på vägarna mellan Kga och Kstd men det gick fint ändå.

Nu har jag varit hemma i några timmar och efter avslutad läxläsning a´la Aspergers syndrom sitter jag nu i myskläder i soffan och kikar på Aktuellt.

Det ska bli rätt tidigt i säng, imorgon går bilen till Sälen tillsammans med la familia, farmor och Mats vid ca. 12 tiden.
Tänkte att jag skulle hinna med en god promenad innan jag sätter mig i bilen.

Hoppas ni har fina, häftiga, lugna, roliga, intressanta eller rofyllda planer inför påsken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0