Converse feber <3

När våren knackar på dörren kommer Conversesuget smygande.
Nu gäller det bara att hitta en bra butik eller internetshop med lite större utbud än vad Säffles lilla skobutik har att erbjuda. Sen måste man ju bestämma sig också - och det är det svåra delen!

Jag har ett par vita sen förre året, eller nja gråvita har dom väl bytt färg till nu och sen har jag ett par svart och vit rutiga med stoppad "tunga" som införskaffades i Mexico för några år sen. Men vi har inte riktigt funnit varandra, skorna och jag.
Kan det bero på den stoppade tungan? Det kanske går att öppna upp och plocka ut? Hmm... (I-landsproblemen haglar idag...)
Funderar evt. på att unna mig ett par rosa eller??
http://lindablom.se/2010/march/tavling-vinn-valfria-converseskor.html#comment
Här tävlar jag för att evt. vinna de converse skor jag drömmer om att sparsera runt i =)

Sedan är det andra funderingar som snurrar i min hjärna, även dessa av I-landsproblems karaktär:



Ska man fortsätta vara brunett eller är det dags för sommarblond?
Hm?

Alla dessa val!

Ha det gott<3



Kommentarer
Postat av: Jenni

Heja sommar-blont!! :D

2010-03-27 @ 17:42:00
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre..Kram!

2010-03-29 @ 23:12:48
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0