Bra glid i skidspåret idag! <3

Tidigare idag tog jag mig en sväng med längdskidorna, och vädret var mycket bättre både tempraturmässigt och underlags mässigt  för min sena 80-tals tjärvalla!
(Min morfar vallade alltså dom då, efter det har ingen gjort något med dom)

Det gled på fint i spåret och det kändes väldgit mycket lättare än igår.

Efter detta slog jag på Spotify och lyssnade på lite salsa samtidigt som magen fick sig en omgång. Det var riktigt gott.
Laddade med lite mat för att sedan göra mig en kopp kaffe, som jag tog med mig ut på balkongen. Där satt jag i solen och lagade lite på min jacka som verkar vilja spricka lite hit och dit i ärmarnas sömmar. - Billigt skit??

Nu är det var dags för mig att jobba lite på praktikdagboken. Uff, inget jag glädjer mig åt, men det behöver göras!


Jag försöker skaffa mig en "morot" åt detta arbete, och jobbar just nu på att få det "moroten" at gå i lås.
Snälla snälla! =)




Kommentarer
Postat av: Erica

Vilket underbart härligt sportlov du verkar ha haft, du kommer att vara som en helt ny människa när du kommer tillbaka, tränad och snygg=)

2010-03-04 @ 18:29:27
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0