Bowling och längdskidor

Idag när vi hade motion med fritidsledargänget så begav vi oss till bowlinghallen i Karlskoga.
Jag är ju ingen naturbegåvning på bowling om man säger så, men totalt tre strike blev det och för att vara jag får jag vara nöjd. Riktigt kul var det iaf! <3

Full koncentration?=) Alex tur att kasta.

När skoldagen var avslutad och solen fortfarande sken så bestämde jag och Christina oss för att knalla ned till friluftsförrådet och låna två par skidor.
-Jag tyckte att de skidor vi har hemma var gamla, de här var som avhyvlade brädbitar med bindningar på. hehe.. När vi kommit ut i spåret förstod jag att jag gjort ett misstag när jag lämnade kameran kvar på rummet.

Vi trillade, vurpade och skrattade, min jacka lyckades jag på något sätt riva sönder med staven.. hmm??

Det var mycket skratt ute i elljusspåret idag iaf! - Tack du söta för det skidpasset! <3

Nu har vi varit och hyrt filmen Flickan som lekte med elden och jag ska mysa med smoothie i soffan tillsammans med mina internat vänner.

Jag önskar er en mystisdags kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0