Fridaynight <3

Ögonlocken känns lite smågrusiga, huvudet känns lite tungt och jag funderar seriöst på om jag lider av något slags lördagsmorgonsyndrom?
Okej, jag slog igen då blå vid två tiden inatt, men fick tillslut sova nästan 7,5 timmar.  Va är det för fel?
Jaja, jag vet att jag mår som bäst när det blir mellan 8-9 timmarna hos John Blund...
Men kunde jag inte få dispans för idag bara?

Igår tog jag en tur på skidorna tillsammans med mamma. Vilket fint väder! Solen gav oss verkligen sitt vackraste leende och det var bara till att njuta. <3

Dagen fortsatte med en promenad med KusinVitamin genom Säfflemetropolen. Det var väldigt trevligt och det var så himla gott att få träffa storstadstjejen igen. Nu ska jag bestämt skärpa till mig och åka upp till Stockholm och hälsa på denna underbara dam!

När klockan slog halvsju så var det dags att börja svänga på höfterna och svettas till ett Zumbapass. När vi kliver in i lokalen är det fullt med folk precis innanför dörrarna, på golvet ligger det en massa blå mattor, bollar och enhjulingar. Lokalen hade blivit dubbelbokad i en kvart och vi kom in precis i en cirkusskola uppvisning med småknattar. =) haha, det var bara att vänta tills de var klara och sedan drog vi igång.

Fredagskvällen avslutades med en god middag tillsammans med mor och far hemma hos Allis och Rulle. De bjöd på en smarrig paj med tilltug och vi avslutade med glass och kaffe.
Det blev mycket prat och skratt och klockan tickade snabbt iväg.

När klockan var halv två var jag väldigt nöjd med att jag erbjudit mig att köra, det var riktigt kallt ute!

Fredagen var en riktig toppen dag.

Vad har lördagen att erbjuda då?

  • En tur till min älskade farmor i Bengtsfors. Där väntar en riktigt hemlagad middag och gott umgänge!
  • Kvällen bjuder på firandet av en födelsedagspingla. <3

Farmor och jag


Kommentarer
Postat av: Annso

Sv: Hahaha marsvinet, som du förstod - var redan sjukt. Vi var dem som upptäckte det... Stackarn orkade knappt röra sig & stank var ur munnen.



Jo jag har haft det superduperbra:-) Ser fram emot att höra mer om din praktik. Ha det bäst i helga nu, så ses vi på måndag! =) =)



KRAMAR

2010-03-06 @ 16:52:49
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0