Sunnyday <3

ooh, vilken onsdag och torsdag solen och värmen har skänkt Säffle stad! <3

Onsdagen startade lite sent men med lite kaffe i kroppen vaknade ja till liv och tog en nedcabbad tur upp till Erikshjälpen tillsammans med mamma. Var inte på jakt efter något egentligen men det slutade med att jag gick ut ur secondhandbutiken med; En väska, en kavaj, ett halsband, en skortklänning, en blus samt en underbar senapsfärgad stickad kofta. Plånboken blev 169:- fattigare men tänk så mycket man fick för det!!! hehe

Sedan fick jag skjuts upp till familjen Edman där tre bikiniklädda tjejer njöt av solen på altanen, jag var inte sen att kasta klänningen och göra dem sällskap. =)
Mycket trevligt!

När graderna sjunkigt något tog jag tillsammans med Suss en löprunda för att sedan fylla på magen med lite grillat tillsammans med pappa och bror.

Idag har solen lyst ännu lite mer och jag gick direkt från frukosten till vår altan på baksidan, lyssnade på lite god gung musik och ägnade några timmar åt sol och bok.
Visst var det så att någon av de andra secondhandbutikerna var öppna idag??
- Jo visst! Och där fick jag ett prima skärp till priset av 2:-

Fick även beställt ett par nya löparskor idag, ska bli riktigt gott att få slänga de gamla och provspringa de nya om några dagar!

Nu är det bestämt CSI på tv:n och det är dags för lite kvällsmat, tidigt i säng då morgondagen bjuder på lite shopping i Karlstad tillsammans med bästa Mello <3

Det ska nämligen bli regn imorgon... Raining day=Shopping day =)

Ha det gott! <3




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh din kommentar gjorde mig minsann på glatt humör, du din solstråle =)

Ja jag ska ut på klackskojakt nu minsann, hittade det perfekta paret converse (för det ska det ju finnas överallt här) men vips är dom borta och jag hittar dem ingenstans. Bummer!

Låter som att du också har det gott smulan! Skiner solen i Säffle? Hoppas du har det bra!

Har det hänt något skoj?



Puss och en kram, Idus!

2010-06-18 @ 16:38:53
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0