Sommarlov <3



Här är lite bilder ifrån skolavslutningen i fredags. Vi hade strålande solsken och skolan bjöd på kaffe och tårta.
Himla gott med sommarlov!

När rektorn hållit tal och när vi alla sjungit Den blomstertid nu kommer var det bara att kasta sig in i utflyttandet av rummet och städning.

Mamma hämtade mig och alla grejjerna vid 15 tiden och vi begav oss hem mo Säffle. Fredagskväll, skolan avslutad för sommaren och solsken - hur ska man fira in detta på bästa sätt??
Jo, man lägger sig i soffan och kikar en film tillsammans med mamma och pappa. Varför? Jo, för klockan 06.45 ringde klockan på lördagsmorgonen och det var dags att bege sig till Karlstad för att hjälpa pappa med att bygga inför nyinvigningen av Sandgrundsudden.
Jag bar, släpade, lyfte, mickade, lyssnade och på söndag var det dags för nationaldagsfirande på samma ställe vilket innebar att det var tidigt upp igår med.
En hel helg som inneburit långa timmar, sol, musik och träningsvärk. =) haha




Nu är det måndag och jag ska iväg till mitt kommande sommarjobb och köra två "gå vid sidan av" dagar innan det drar igång på riktigt till Midsommar.
På tisdag slutar jag tidigt, så man kan väl säga att det är först då som jag får lite ledigt!

Dags att pumpa cykeln och få något gjort.

Ha en fin dag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0