Jag har fri!! <3

Jag har jobbat lör,sön med pappa och nu mån,tis på mitt sommarjobb här i Säffle på ett gruppboende.
Fyra dagars jobb kanske inte låter så mycket men med de timmarna i helgen, tunga lyft och för lite timmar med sömn så känns det. Inte blev det mer än 6,5 timmars sömn inatt heller och jag vaknade precis upp i soffan då Mello ringde.
- Stentrött är jag men det börjar repa sig och alldeles strax är kaffet klart till mig och mor som snart vaknar efter att ha jobbat natt.

Från och med nu är jag ledig fram tills midsommar och det bör ju firas in på något sätt...
Det blir till att rycka upp sig, gå och titta på gymnasieskolans cabaré och sedan avsluta kvällen med en bit mat.

Imorgon ska jag få ordning på löpningen, posta en bok, återlämna en bok till biblioteket samt baka kladdkakor och köpa en present till min älskade bror som går ut nian på torsdag. <3

Ge mig fint strålande väder under mina två lediga veckor ?! Snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0