En midsommarnatts dröm?

Det är midsommar, lövad midsommarstång, vita sommarklänningar, sol, lite champagne, blommor i håret, dans och förhoppningar om en sommarkyss när kvällen kommer.

 

NEJ! Så är det väl inte riktigt min dag kommer att se ut...
Startade denna dag med en löptur i mina underbara nya skor tillsammans med - hör och häpna, min lillebror!! Klockan kvart över nio tog vi elljusspåret och jag blev riktigt imponerad av att bror hade så bra kondition, denna datanisse. Fast mest imponerad är jag över att han överhuvudtaget kom upp ur sängen! =)

En god frukost, en dusch och sedan är det bara att vänta in jobbet som börjar klockan 14.00 - 22.00 , sedan blev jag faktiskt inbjuden på ett litet midsommarfirande som tar plats alldeles i närheten av mitt eget hem så det kan bli en lite sväng dit innan sängen kallar, eftersom jag joabbar 11.00-22.00 imorgon med. - Skojj! Neeej...

En kopp kaffe till kanske?

Ha en trevligt midsommar, ta hand om Er och Era nära och kära!
<3

Kommentarer
Postat av: therese

Trevligt midsommar till dig också Ida! "Efter regn kommer solsken" =)

2010-06-25 @ 10:46:09
Postat av: Erica

Ja vi är himla bra=) Jobbar delad tur idag och imorgon så det blir lite extrapengar sen när lönen äntligen trillar in i juli. Gud så hurtigt av dej att ge dej ut på självaste midsommarafton och springa=) Hoppas du har det bra för övrigt

2010-06-26 @ 11:42:47
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Erica

Härligt med hela 8 dagars ledigt! Jag jobbar inte heller mycket så jag njuter i fulla drag av det fina vädret. Mårten åker till skåne nästa vecka och sen åker jag ner till honom när jag jobbat klart, det blir den 3:e augusti. Ska vara lediga och bara ha det gött tillsammans så innan skolan drar igång igen.

2010-06-29 @ 10:32:26
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0