Lite till...




Efter förra helgens blues, trevliga dagar i solen, grill och umgänge med trevligt folk så stod jobb på schemat igen.
Jobb fredag-lördag och söndag-måndag, på dessa fyra pass har jag räknat ut att jag jobbar ihop ungefär 48 trevliga timmar. Nu är det söndag och om någon timme är det dags att kliva på ett slags "dygnspass" innan jag får två dagars ledigt. =)

Jag jagade upp bror vid halv nio tiden idag och en timme senare befann vi oss i elljusspåret, och än en gång överraskas jag av vilken fin kondition han har ändå. - Denna dataälskande tonåring! =) Måste vara trumspelandet som håller flåset igång och den unga åldern!! haha...
Vi tog oss igenom 5km och sedan bestämde jag mig för att det var dags för mig att förlänga min löpsträcka. Så jag tog mig an 3km till innan jag landade hemma. 3km till var inget bror ville vaara med på så han gav upp och gick hem för en dusch men jag fortsatte ändå rätt tappert med inställningen - Om jag så ska gå sista biten så ska detta genomföras, inga stopp!

Och inga stopp blev det, lite lågt tempo efter en av de lååånga sega backarna som 3:an erbjuder ändå. Men klapp på axeln till mig! =)

Nu är omeletten i magen och det är dags att packa ihop sig inför cykelturen till jobbet.

Ha en strålande dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0