Carrot <3 Cupcake

 

Då solen inte gav oss värst mycket uppmärksamhet idag, så då bestämde jag mig för att baka något.

Jag bestämde mig för att ge mig på dessa underbara cupcakes en gång till, för något år sen provade jag ett recept för första gången och resultatet blev den gången inte så som jag tänkt mig.

Idag fann jag ett recept på Carrotcupcakes, och det är precis som det låter, morotskaka i muffinsform.

Bror provsmakade och godkände.

Det är den där nedrans frostingen som jag inte riktigt blir nöjd med men tills nästa gång tror jag mig ha funnit lösningen efter detta kakbak. (den ska ju bli sådär fin, fluffig och hög, så att man nästan inte vill äta dem för att de är så fina...) haha

Nästa gång blir det chokladcupcakes med blå frosting tänkte jag mig...

- Med fluffig frosting då...mums!

<3

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Va god den ser ut! Du får baka på internatet så kan jag komma in och smaka=)

2010-07-22 @ 10:50:48
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0